September 1, 2017

Tips για να κάνεις το παιδί σου να τρώει υγιεινά

Πριν αποκτήσεις τα δικά σου παιδιά, ήσουν επικριτική με τους άλλους όταν άνοιγαν τα σακουλάκια με τα κρουασάν και τα έδιναν στα παιδιά τους. Απορούσες πώς αντί του κρουασάν δεν τους έδιναν να φάνε μια φρουτοσαλάτα. Και πολλές φορές έλεγες κάτι χαριτωμένα, όπως «Μα, αν δεν έχεις στο σπίτι κρουασάν θα αναγκαστεί να φάει τη φρουτοσαλάτα του!». Θυμάσαι; Σήμερα είσαι εσύ στη θέση της μητέρας που μπορεί να δώσει οτιδήποτε στο παιδί της προκειμένου να το δει να τρώει κάτι… Και κρουασάν!

Μην απογοητεύεσαι. Δεν είναι προφανώς απλό να βάλεις μπρόκολο και γαριδάκια μπροστά σε ένα παιδί και εκείνο να επιλέξει το μπρόκολο! Όχι μόνο δεν είναι απλό αλλά δεν είναι και πιθανό να συμβεί. Δες παρακάτω με ποιο τρόπο θα κάνεις το παιδί σου να τρώει υγιεινά.

Κρύψε τα λαχανικά μέσα στις σάλτσες

Πρόσθεσε πολύ μικρά κομμάτια λαχανικών μέσα στο φαγητό, με τρόπο που το παιδί δεν θα τα υποψιαστεί. Άλεσέ τα αν είναι τόσο «παράξενο». Μπορείς να τα προσθέσεις μέσα σε σούπες ή σάλτσες όταν φτιάχνεις κοκκινιστά.

Σε στυλ κροκέτας

Τα παιδιά λατρεύουν τις κροκέτες. Γι’ αυτό άλλωστε κυκλοφορούν και οι ψαροκροκέτες σε συσκευασίες που απευθύνονται σε παιδιά. Αν ένα παιδί τρώει ψάρι σε μορφή κροκέτας, οπωσδήποτε θα φάει και τα λαχανικά του με τον ίδιο τρόπο. Υπάρχουν αμέτρητες συνταγές που μπορείς να δοκιμάσεις και δεν είναι απαραίτητο να τις τηγανίσεις. Ψήνονται υπέροχα και στον φούρνο και είναι πιο υγιεινές χωρίς να υστερούν σε γεύση.

Γλυκά με φρούτα

Μπορείς αντί να του δώσεις ένα γλυκό, να του φτιάξεις ένα ωραιότατο παγωτό με γιαούρτι και φρούτα. Το παγωτό μπανάνα με φυστικοβούτυρο και μέλι για παράδειγμα, είναι από τα πιο δοκιμασμένα γλυκίσματα για τα παιδιά και πραγματικά το λατρεύουν.

Ο χυμός υπερπαραγωγή

Στα παιδιά αρέσουν οι χυμοί φρούτων. Ξεγέλασέ το προσθέτοντας μέσα καρότα, λάχανο και ό,τι άλλο δεν τρώει από λαχανικά. Αν προσθέσεις ελάχιστο μέλι –σε καμία περίπτωση ζάχαρη- και στολίσεις το ποτήρι με τίποτα περίεργα καλαμάκια, ομπρελίτσες κλπ θα λαχταράει να έρθει η ώρα του χυμού!

Λίγη βλακεία και αρκετό παιχνίδι

Τα παιδιά πολλές φορές δεν τρώνε υγιεινά για χαζούς λόγους. Οτιδήποτε προσπαθείς να του επιβάλεις «γιατί πρέπει», θέλει να το αποφύγει και χωρίς να το δοκιμάσει. Άφησε τα φρούτα και τα λαχανικά σαν ελεύθερη επιλογή. Σίγουρα βοηθάει το να μην αποθηκεύεις στα ντουλάπια σου ακατάλληλες τροφές εξ αρχής. Ωστόσο, αν δεν του πεις «δοκίμασέ το», να ξέρεις ότι σύντομα θα το βλέπεις να κρατάει με το χεράκι του την τουφίτσα από το μπρόκολο και να σου λέει «θα φάω αυτό το δεντράκι, μαμά»…

The post Tips για να κάνεις το παιδί σου να τρώει υγιεινά appeared first on Mommy.gr.