Detox Diet! Κι όμως προλαβαίνετε να βγείτε αδυνατισμένες στην παραλία
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΙΔΕΕΣ

Detox Diet! Κι όμως προλαβαίνετε να βγείτε αδυνατισμένες στην παραλία

December 3, 2019

author:

Parenting.gr

Detox Diet! Κι όμως προλαβαίνετε να βγείτε αδυνατισμένες στην παραλία

Το καλοκαίρι είναι ήδη αρκετά προχωρημένο, όμως το παιχνίδι του αδυνατίσματος δεν έχει χαθεί ακόμα!
Οι εξορμήσεις στην παραλία είναι ακόμα πολλές (άλλωστε ο Σεπτέμβριος είναι ο καλύτερος μήνας για διακοπές) οπότε ακόμα και τώρα προλαβαίνετε να βγείτε αδυνατισμένοι και καλλίγραμμοι.
Η μαγική λέξη τώρα είναι η αποτοξίνωση, όχι η δίαιτα! Μια εβδομάδα ισορροπημένης διατροφής με τροφές που ενισχύουν την αποτοξίνωση θα βελτιώσει τη φυσική σας κατάσταση και την εμφάνισή σας!

Detox diet λοιπόν και σε 7 μέρες θα είστε άλλος άνθρωπος! Τι πρέπει να γνωρίζετε:
shutterstock_113830828
Tροφές που βοηθούν στην αποτοξίνωση
Φρούτα:
Μήλα, βερίκοκα, βατόμουρα, κεράσια, σύκα, ακτινίδια, μάνγκο, πεπόνια, πορτοκάλια, ροδάκινα, αχλάδια, ρόδια, δαμάσκηνα, βατόμουρα, φράουλες, καρπούζια, cranberries, σταφίδες και goji berries.
Λαχανικά:
Σε μια δίαιτα αποτοξίνωσης η καθημερινή παρουσία της σαλάτας στα γεύματά μας είναι απαραίτητη! Τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά θεωρούνται extra αποτοξινωτικά, όπως η ρόκα, το μαρούλι και το σέσκουλο. Επίσης, καλά λειτουργούν και το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα κρεμμυδάκια, το σκόρδο, και οι αγκινάρες.
Σιτηρά:
Η ενδεδειγμένη πρόταση είναι τα προϊόντα ολικής άλεσης και όλα τα σιτηρά που παράγονται με βάση την κινόα, τη σίκαλη, το άγριο ρύζι και τη βρώμη.
Όσπρια:
Αρακάς, φακές και φασόλια.
Ξηροί καρποί και σπόροι:
Αμύγδαλα, φιστίκια, κάσιους, chia, φουντούκια, πέκαν, κουκουνάρι, σουσάμι, ηλιόσπορους, λιναρόσπορους και καρύδια αλλά με την προϋπόθεση ότι καταναλώνονται ωμοί και ανάλατοι.
Γαλακτοκομικά:
Θεωρούνται εχθρός της αποτοξίνωσης, όμως μερικά είδη όπως το παραδοσιακό γιαούρτι και το κεφίρ είναι πλούσια σε προβιοτικά, οπότε συμβάλλουν θετικά. Ιδανικά υποκατάστατα των γαλακτοκομικών είναι το γάλα αμυγδάλου, το γάλα αβοκάντο και το γάλα καρύδας.
Ψάρια και θαλασσινά:
Προτιμήστε τα μικρά ψάρια, όπως τη σαρδέλα, τον γαύρο, τη μαρίδα, την αθερίνα. Γαρίδες, καλαμάρια, σουπιές και χταπόδι είναι επίσης εξαιρετικές επιλογές.
Ροφήματα:
Νερό καρύδας, τσάι κανέλας, τσάι τζίντζερ, πράσινο τσάι, άσπρο τσάι, χυμοί φρούτων και λαχανικών, ροφήματα που περιέχουν πρωτεΐνη μπιζελιού ή καφέ πρωτεΐνη ρυζιού.
Γλυκαντικές ουσίες:
Σιρόπι καστανού ρυζιού, νέκταρ καρύδας, κομμάτια φρέσκων φρούτων, αποξηραμένα φρούτα, stevia, σιρόπι σφενδάμου, μέλι, μαρμελάδες φρούτων χωρίς προσθήκη ζάχαρης.
shutterstock_402770269 (1)
Tροφές προς αποφυγή:
Γαλακτοκομικά προϊόντα και αυγά
Σίτο και γλουτένη
Ζάχαρη και τεχνητές γλυκαντικές ουσίες
Αναψυκτικά
Καφέ
Αλκοόλ
Κρεατικά: Βοδινό κρέας, χοιρινό κρέας, λουκάνικα, αλλαντικά
Ψάρια και Θαλασσινά: Όσα τείνουν να έχουν μέτρια έως υψηλά επίπεδα υδραργύρου, όπως το σκουμπρί, ο ξιφίας, ο τόνος και η σφυρίδα.

5 συμβουλές για σωστή αποτοξίνωση
1)Φτιάξτε ένα πλήρες πλάνο με μικρά και συχνά γεύματα. Έτσι δεν θα πεινάτε καθόλου και θα έχετε πλήρη έλεγχο των τροφών που καταναλώνετε.
2)Κοιμηθείτε αρκετές ώρες. Η έλλειψη ύπνου συνδέεται με φαινόμενα παχυσαρκίας και δυσκολίας στην απώλεια βάρους.
3)Καταναλώστε άφθονα υγρά. Πολύ νερό και μη σακχαρούχα ροφήματα.
4)Ασκηθείτε. Κάντε γυμναστική για περίπου 20 λεπτά την ημέρα.
5)Αποβάλετε το άγχος. Η γαλήνη θα λειτουργήσει ως σύμμαχος στην προσπάθεια για απώλεια βάρους.

Originally posted 2016-08-18 04:30:28.