10 super ασκήσεις yoga για εγκύους!
Διατροφή & άσκηση ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΥΓΕΙΑ ΥΓΕΙΑ & ΑΣΚΗΣΗ

10 super ασκήσεις yoga για εγκύους!

July 30, 2014

author:

Parenting.gr

10 super ασκήσεις yoga για εγκύους!

yoga-mountain-pose51. Η στάση του βουνού
Η στάση αυτή χαλαρώνει και ενδυναμώνει το σώμα

yoga-warrior-pose12. Πολεμιστής ΙΙ
Η στάση αυτή εκτείνει και δυναμώνει τα άκρα, αυξάνει τη ζωτικότητα και βελτιώνει την ισορροπία και τη συγκέντρωση. Η άσκηση αυτή βοηθά και με τους πόνους της μέσης.

farward-bending13. Paschimothanasana – η στάση του μυθικού πιθήκου
Η στάση αυτή χαλαρώνει το μυαλό και το σώμα και ταυτόχρονα εκτείνει τους οπίσθιους μηρούς, τους ώμους και την σπονδυλική στήλη. Αποβάλει το στρες και βελτιώνει την στάση του σώματος και τη συγκέντρωση.

 Yoga-Standing-Side-Stretch-Pose4. Όρθια έκταση στο πλάι
Η στάση αυτή εκτείνει τα άνω άκρα και προσφέρει ευλυγισία στους μηρούς.

Yoga-Spread-Leg-Forward-Fold-Pose5. Upavista Konasana – η στάση της καθιστής γωνίας
Η στάση αυτή δουλεύει κατά βάση τους οπίσθιους μηρούς και τους προσαγωγούς. Επίσης, ενεργοποιεί ολόκληρο το σώμα και προσφέρει εσωτερική ηρεμία.

cat-cow16. Bidalasana – η στάση της γάτας
Η στάση αυτή ρυθμίζει τις κινήσεις του σώματος και την αναπνοή.

yoga-tree-pose7. Η στάση του δέντρου
Η στάση αυτή βοηθά στην ενδυνάμωση των κάτω άκρων καθώς και της πλάτης. Επίσης αυξάνει την ευλυγισία των μηρών και της βουβωνικής περιοχής.
shoulders-lifts-exercises8. Τραβήγματα των ώμων και ασκήσεις για τον αυχένα
Σήκωσε τον έναν ώμο και κατέβασέ τον, μετά σήκωσε τον άλλο ώμο και κατέβασέ τον, μετά σήκωσε και τους δύο ώμους μαζί και κατέβασέ τους. Απλό αλλά χρήσιμο. Η στάση αυτή χαλαρώνει τον αυχένα και τους ώμους από την πίεση. Επίσης, επιτυγχάνεται ευλυγισία και τόνωση των μυών.
yoga-hero-pose9. Virasana – η στάση του ήρωα
Αυτή η στάση της yoga ενδυναμώνει τα κάτω άκρα και βελτιώνει τη στάση του σώματος.
corpse-pose110. Η στάση της χαλάρωσης
Προσφέρει χαλάρωση σε ολόκληρο το σώμα

Πηγή: mydeepmeditation.com