Τεχνικές χαλάρωσης για κουρασμένους γονείς

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

Ούτε θυμάσαι πόσες νύχτες μετράς άυπνη από τα κλάματα του μωρού σου. Το ίδιο και ο σύντροφός σου. Σε συνδυασμό μάλιστα με τη δουλειά στην οποία πρέπει και οι δύο να πάτε και με την επιστροφή στο σπίτι που μόνο για ξεκούραση δεν είναι, δεν έχει πλάκα. Πριν αρχίσουν τα νεύρα να σπάνε για τα καλά, θα πρέπει να εντάξετε στην καθημερινότητά σας τεχνικές χαλάρωσης. Δέκα λεπτά μπορεί να είναι αρκετά για να τα βγάλετε πέρα στο υπόλοιπο της μέρας.

Yoga και stretching

Αν δεν υπάρχει χρόνος να κάνεις μαθήματα yoga τουλάχιστον προσπάθησε να τα κάνεις προσεκτικά και σωστά στο σπίτι. Στο διαδίκτυο υπάρχουν αμέτρητα σχετικά videos. Εκείνο που θα πρέπει να προσέξεις είναι να κάνεις σωστά τις αναπνοές και να ακολουθείς ακριβώς τις οδηγίες. Το γεγονός ότι δεν θα υπάρχει δίπλα κάποιος να σου διορθώνει τα λάθη, μπορεί να είναι πρόβλημα. Ή μπορείτε εσύ και ο σύντροφός σου να διορθώνετε ο ένας τα λάθη του άλλου!

Μασάζ

Ο πιο απολαυστικός τρόπος χαλάρωσης είναι το μασάζ φυσικά. Ο λιγότερο κουρασμένος από τους δυο σας θα πρέπει να έχει τον ρόλο του μασέρ. Άρα κερδίζεις… Αν μάλιστα φτιάξεις κάπως και την ατμόσφαιρα με μερικά αρωματικά κεριά, απαλή μουσική και λάδι για το μασάζ στο άρωμα που πιο πολύ σου αρέσει, θα είναι μια στιγμή απόλαυσης. Αν δεν σας πάρει ο ύπνος από κούραση και χαλάρωση…

Βαθιές ανάσες

Όταν χάνεις την ψυχραιμία σου ή απλά νιώθεις πως δεν υπάρχει άλλο να δώσεις, δεν έχεις παρά να πάρεις 5 λεπτά για τον εαυτό σου. Βγες έξω και πάρε βαθιές σωστές ανάσες. Δώσε οξυγόνο στον εγκέφαλό σου και ηρέμησε. Με τις βαθιές ανάσες θα νιώσεις το σώμα σου να χαλαρώνει με τρόπο μαγικό. Και να θυμάσαι πως 5 μόνο λεπτά είναι αρκετά γι’ αυτό.

Χαλάρωσε το σώμα σου

Ξάπλωσε στο κρεβάτι και κλείσε τα μάτια σου. Προσπάθησε να αδειάσεις το μυαλό σου από σκέψεις. Χαλάρωσε το σώμα σου. Μην προσπαθείς να κάνεις την παραμικρή κίνηση για λίγο και προσπάθησε να αναπνέεις ήρεμα, αργά και σωστά. Σε λίγη ώρα θα νιώθεις ότι έχεις απόλυτα χαλαρώσει.

 

 

The post Τεχνικές χαλάρωσης για κουρασμένους γονείς appeared first on Mommy.gr.

Περισσότερα άρθρα