Πως να μετατρέψεις τη "φασίνα" σε γυμναστική!
Eίμαι μαμά Γωνιά της μαμάς Σπίτι & μαμά

Πως να μετατρέψεις τη "φασίνα" σε γυμναστική!

October 3, 2018

author:

Parenting.gr

Πως να μετατρέψεις τη "φασίνα" σε γυμναστική!

images (3)Δεν έχεις ποτέ χρόνο για να πας στο γυμναστήριο; Αυτές οι ασκήσεις εδώ δεν θα σου κάνουν σίγουρα γράμμωση, αλλά θα σε βοηθήσουν να κάψεις λίγες περισσότερες θερμίδες μέσα στην καθημερινότητά σου, και αυτό είναι πάντα κέρδος!

Ξυπνάς και κάνεις ντους, ετοιμάζεις τα παιδιά για το σχολείο, φτιάχνεις το πρωινό για όλους, ετοιμάζεις το πακέτο με το μεσημεριανό γεύμα, ετοιμάζεις τις σάκες των παιδιών, τα πηγαίνεις στο σχολείο, πηγαίνεις μετά για ψώνια … και όλα πριν από εννέα το πρωί! Γνωρίζουμε μητέρες που προλαβαίνουν να κάνουν τα πάντα. Συνήθως δίνουν την εικόνα της «σούπερ μαμάς», αλλά το πιο πιθανό είναι ότι πρόκειται για γυναίκες που παραμελούν να αφιερώσουν χρόνο στον εαυτό τους, για να γυμνάσουν το σώμα τους και για να διατηρήσουν την καλή υγεία τους. Αλλά με τόσο βεβαρυμένο χρονοδιάγραμμα, υπάρχει στ’ αλήθεια χρόνος για ασκήσεις γυμναστικής; Η απάντηση είναι απλή: παράλληλα με τις δουλειές του σπιτιού!

Η γυμναστική είναι σίγουρα διασκέδαση! Κάποιες φορές δεν χρειάζεται να νιώθεις ότι θυσιάζεις τον χρόνο για την άσκησή σου κάνοντας δουλειές του σπιτιού. Απλά, φρόντισε να συνδυάζεις τις δουλειές του σπιτιού με προπόνηση, σε καθημερινή βάση. Καλή ιδέα είναι να βάλεις και τα παιδιά στο κόλπο. Υιοθετώντας πέντε απλές κινήσεις, ενώ παράλληλα κάνεις δουλειές ρουτίνας, θα καταφέρεις να περάσεις τον όρο «σούπερ μαμά» σε ένα νέο επίπεδο!

1. Τα καθίσματα του…supermarket!
Γράμμωσε και τόνωσε τα πόδια σου μετά από την επιστροφή από το supermarket. Κράτησε την πλάτη σου ίσια και κάνε βαθιά καθίσματα λυγίζοντας τα γόνατά σου, καθώς βγάζεις τα προϊόντα από τις σακούλες στο πάτωμα, για να τα τοποθετήσεις στον πάγκο. Αν θέλεις μια επιπλέον πρόκληση, προσπάθησε να διατηρήσεις το κάθε κάθισμα για 30 δευτερόλεπτα, μέχρι να αισθανθείς ένα μικρό κάψιμο.

2. Έλξεις αλτήρων…γάλακτος!
Eίναι ευκαιρία να γυμνάσεις τους δικεφάλους σου, καθώς ετοιμάζεις το πρωινό της οικογένειας. Γεμίζεις με γάλα ένα μπολ με δημητριακά ή προσθέτεις λίγο στον καφέ; Άρπαξε το μπουκάλι με το γάλα και κάνε 10 έλξεις αλτήρων στο κάθε χέρι!

3. Σκούπισμα – σφουγγάρισμα!
Γνώριζες ότι καθαρίζοντας το πάτωμα καις περίπου 80 θερμίδες στα 20 λεπτά; Ζήτα και από τα παιδιά να σε βοηθήσουν και κάντε συναγωνισμό, για το ποιος θα είναι ο γρηγορότερος και ο πιο αποτελεσματικός!

4. Κοιλιακοί…μπουγάδας!
Δούλεψε τους κοιλιακούς σου και δίπλωσε και αυτά τα ρούχα! Τοποθέτησε τα ρούχα που μάζεψες από το σύρμα σε μια λεκάνη και κάθισε όρθια στο πλάι. Σκύβε για να παίρνεις ένα ένα τα ρούχα, δίπλωνε και τοποθέτησε από την άλλη πλευρά. Μόλις τελειώσεις, θα έχεις διπλώσει τη μπουγάδα σου και θα έχεις κάνει πλάγιους κοιλιακούς!

5. Περπάτημα!
Πρέπει πάλι να βγεις απ’ το σπίτι για μικροδουλειές; Χρησιμοποίησε τη σκάλα και όχι το ασανσέρ και πήγαινε με τα πόδια – όχι αυτοκίνητο!- Αν έχεις μωρό, είναι καλή ιδέα να το πάρεις μαζί σου αγκαλιά, για μεγαλύτερη πρόκληση!

Διάβασε ακόμα: 10 τρόποι για να αισθάνεσαι πιο…sexy mama!

Originally posted 2015-01-16 04:35:56.