Ο μαθητής που τρώει πρωινό, έχει καλούς βαθμούς
ΠΑΙΔΙ ΠΑΙΔΙ

Ο μαθητής που τρώει πρωινό, έχει καλούς βαθμούς

September 4, 2017

author:

Parenting.gr

Ο μαθητής που τρώει πρωινό, έχει καλούς βαθμούς

Το πρωινό θεωρείται το σημαντικότερο παιδικό γεύμα. Δίνει στα παιδιά τα απαραίτητα “καύσιμα” για να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους και φτιάχνει τη διάθεσή τους. Το πρωινό επηρεάζει ακόμα και τη διάθεση των μικρών σας και αυτό συμβαίνει γιατί όταν είμαστε χορτάτοι και έχουμε καταναλώσει σωστές τροφές, νιώθουμε ικανοποιημένοι. Το πεπτικό μας σύστημα λειτουργεί όπως πρέπει και το στομάχι μας δεν γουργουρίζει!

Επίσης, το πρωινό δημιουργεί μια ωραία ρουτίνα και σηματοδοτεί την ώρα που θα πρέπει να φύγουν τα παιδιά για τα σχολείο. Τα παιδιά νιώθουν ασφάλεια όταν υπάρχει συγκεκριμένο πρόγραμμα το οποίο καλούνται να ακολουθήσουν και συνήθως το κάνουν με επιτυχία.

Ποιο είναι το καλύτερο πρωινό για τα παιδιά; Παρακάτω θα βρείτε μερικές τροφές που καλό είναι να μην λείπουν από το οικογενειακό σας τραπέζι:

Δημητριακά ολικής

Το γάλα με δημητριακά αποτελεί αποτελεσματικός διατροφικός συνδυασμός για κάθε παιδί και συγχρόνως μια γεύση που αρέσει στα παιδιά. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μεγάλη και δελεαστική ποικιλία δημητριακών στην αγορά. Καλό όμως είναι να επιλέξετε δημητριακά ολικής ή βρώμη. Αυτές οι τροφές συμβάλουν στην αύξηση της ροής του αίματος προς τον εγκέφαλο, πράγμα που σημαίνει ότι λειτουργεί καλύτερα. Επίσης, βοηθούν τη μνήμη των παιδιών.

Εάν τα παιδιά αντιδράσουν στη γεύση ή τους φανεί πολύ απλή, επιλέξτε δημητριακά ολικής με κομμάτια μαύρης σοκολάτας. Η σοκολάτα εκτός από ωραία γεύση, είναι και θρεπτική για τον εγκέφαλο μας. Είναι σημαντικό όμως να μην ξεφεύγουμε στην ποσότητα της σοκολάτας.

Ξηροί καρποί και σπόροι

Μια εναλλακτική πρόταση για να “νοστιμίσετε” τα δημητριακά των παιδιά είναι οι ξηροί καρποί. Αφού βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει κάποια τροφική αλλεργία προσθέστε μια χούφτα καρπούς ή σπόρους στο πιάτο τους. Οι ανάλατοι ξηροί καρποί αλλά και οι σπόροι είναι ιδιαίτερα ωφέλιμοι για τον εγκέφαλο. Μπορείτε να επιλέξετε αμύγδαλα, φουντούκια, κάσιους ή καρύδια πεκάν αλλά και ηλιόσπορο ή λιναρόσπορο. Όλες αυτές οι νόστιμες επιλογές είναι γεμάτες ωμέγα-3 και ωμέγα-6 λιπαρά οξέα,  φυλλικό οξύ και βιταμίνες Ε και Β6, συστατικά που βοηθούν τα παιδιά να σκέφτεστε με μεγαλύτερη σαφήνεια. Επίσης, μια ωραία ιδέα είναι να προσθέσετε σουσάμι που θεωρείται ιδανική τροφή για τον  εγκέφαλο

Μούρα

Τα μούρα (φρέσκα ή αποξηραμένα) κρύβουν πολύτιμα οφέλη για μικρούς και μεγάλους.  Μπορείτε ανάμεσα στα Acai berries, Blackberries (βατόμουρα),Blueberries (μύρτιλα), Cranberries, Goji Berries, ή Raspberries (σμέουρα). Τα μούρα, βοηθούν στη βελτίωση της υγείας του εγκεφάλου και ενισχύουν σημαντικά τη μνήμη.

Τέλος, για να κρατήσετε τον ενθουσιασμό και την χαρά των παιδιά αλλά και την πνευματική τους διαύγεια,  θα πρέπει να αποφεύγετε τους πολλούς υδατάνθρακες και τη ζάχαρη.