Οι τροφές για την εγκυμοσύνη
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Οι τροφές για την εγκυμοσύνη

September 25, 2020

author:

Parenting.gr

Οι τροφές για την εγκυμοσύνη

Διανύετε μια από τις πιο όμορφες περιόδους της ζωής σας και σίγουρα θέλετε να κάνετε το καλύτερο για εσάς και για το μωράκι σας! Η υγεία και η καλή διατροφή είναι τα πιο σημαντικά πράγματα σε μια εγκυμοσύνη και η κάθε γυναίκα θα πρέπει να τα λαμβάνει σοβαρά υπ’ όψιν της. Οι τροφές και οι λιχουδιές είναι πολλές αλλά εσείς πάντα φυσικά με τη συμβουλή του γιατρού σας θα πρέπει να διαλέγετε τις πιο υγιεινές! Παρακάτω θα βρείτε μερικές επιλογές που συνιστώνται για μια ισορροπημένη διατροφή στην εγκυμοσύνη εφόσον βέβαια έχετε και την κατάλληλη έγκριση από το γιατρό σας γιατί η κάθε γυναίκα είναι διαφορετική!

Δημητριακά για πρωινό

Το φυλλικό οξύ είναι ένα πολύ σπουδαίο συστατικό για την εγκυμοσύνη και όχι μόνο. Οπότε οι τροφές που είναι πλούσιες σε φυλλικό οξύ και σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β είναι απαραίτητες! Ξεκινήστε τη μέρα σας λοιπόν με δημητριακά που είναι πηγή αυτών των συστατικών!

Φασόλια και φακές

Σίδηρος, φυλλικό οξύ, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες είναι όλα αυτά που μπορείτε να πάρετε από τα όσπρια όπως τα φασόλια και τις φακές. Γι’ αυτό φτιάξτε το εβδομαδιαίο σας μενού εμπλουτίζοντάς το με όσπρια σε διάφορες παραλλαγές για να υπάρχει ποικιλία!

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμινών, ασβεστίου, φυλλικού οξέος και αντιοξειδωτικών. Με λίγα λόγια το μπρόκολο είναι ένα σπουδαίο λαχανικό για την περίοδο της εγκυμοσύνης! Φτιάξτε μια ωραία σαλάτα ή προσθέστε το σε μια μακαρονάδα ή σε ένα ριζότο λαχανικών!

shutterstock_355038074

Μπανάνες

Το κάλιο που περιέχεται στις μπανάνες είναι κατάλληλο για να δώσει ενέργεια και να διώξει τη λιγούρα εύκολα! Επίσης η μπανάνα είναι ένα χορταστικό φρούτο και μάλιστα μπορεί να λειτουργήσει κατά της κούρασης του οργανισμού!

Τυρί

Εκτός από νόστιμο το τυρί είναι και θρεπτικό αφού μπορεί να δώσει μια ικανοποιητική ποσότητα ασβεστίου και πρωτεϊνών ανάλογα φυσικά με το είδος του τυριού! 

Φρούτα και λαχανικά

Φυσικά η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών είναι απαραίτητη. Ειδικά αν τρώτε καθημερινά αρκετά φρούτα δε θα έχετε και την ανάγκη ή την επιθυμία για κατανάλωση ζάχαρης που η αποφυγή της θα βοηθήσει πολύ και θα ενισχύσει τον οργανισμό σας!

Διαβάστε επίσης:

12 superfoods για την περίοδο του θηλασμού

Θηλασμός: η διατροφή της μαμάς

Originally posted 2016-05-11 13:11:30.