Οι τροφές για την εγκυμοσύνη

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

shutterstock_374040010Διανύετε μια από τις πιο όμορφες περιόδους της ζωής σας και σίγουρα θέλετε να κάνετε το καλύτερο για εσάς και για το μωράκι σας! Η υγεία και η καλή διατροφή είναι τα πιο σημαντικά πράγματα σε μια εγκυμοσύνη και η κάθε γυναίκα θα πρέπει να τα λαμβάνει σοβαρά υπ’ όψιν της. Οι τροφές και οι λιχουδιές είναι πολλές αλλά εσείς πάντα φυσικά με τη συμβουλή του γιατρού σας θα πρέπει να διαλέγετε τις πιο υγιεινές! Παρακάτω είναι μερικές που συνιστώνται για μια ισορροπημένη διατροφή στην εγκυμοσύνη εφόσον βέβαια έχετε και την κατάλληλη έγκριση από το γιατρό σας γιατί η κάθε γυναίκα είναι διαφορετική!

Δημητριακά για πρωινό

Το φυλλικό οξύ είναι ένα πολύ σπουδαίο συστατικό για την εγκυμοσύνη και όχι μόνο. Οπότε οι τροφές που είναι πλούσιες σε φυλλικό οξύ και σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β είναι απαραίτητες! Ξεκινήστε τη μέρα σας λοιπόν με δημητριακά που είναι πηγή αυτών των συστατικών!

Φασόλια και φακές

Σίδηρος, φυλλικό οξύ, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες είναι όλα αυτά που μπορείτε να πάρετε από τα όσπρια όπως τα φασόλια και τις φακές. Γι’ αυτό φτιάξτε το εβδομαδιαίο σας μενού εμπλουτίζοντάς το με όσπρια σε διάφορες παραλλαγές για να υπάρχει ποικιλία!

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμινών, ασβεστίου, φυλλικού οξέος και αντιοξειδωτικών. Με λίγα λόγια το μπρόκολο είναι ένα σπουδαίο λαχανικό για την περίοδο της εγκυμοσύνης! Φτιάξτε μια ωραία σαλάτα ή προσθέστε το σε μια μακαρονάδα ή σε ένα ριζότο λαχανικών!

Μπανάνες

Το κάλιο που περιέχεται στις μπανάνες είναι κατάλληλο για να δώσει ενέργεια και να διώξει τη λιγούρα εύκολα! Επίσης η μπανάνα είναι ένα χορταστικό φρούτο και μάλιστα μπορεί να λειτουργήσει κατά της κούρασης του οργανισμού!

Τυρί

Εκτός από νόστιμο το τυρί είναι και θρεπτικό αφού μπορεί να δώσει μια ικανοποιητική ποσότητα ασβεστίου και πρωτεϊνών ανάλογα φυσικά με το είδος του τυριού! 

Φρούτα και λαχανικά

Φυσικά η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών είναι απαραίτητη. Ειδικά αν τρώτε καθημερινά αρκετά φρούτα δε θα έχετε και την ανάγκη ή την επιθυμία για κατανάλωση ζάχαρης που η αποφυγή της θα βοηθήσει πολύ και θα ενισχύσει τον οργανισμό σας!

Διαβάστε επίσης:

12 superfoods για την περίοδο του θηλασμού

Θηλασμός: η διατροφή της μαμάς

The post Οι τροφές για την εγκυμοσύνη appeared first on Η εγκυμοσύνη, η γυναίκα, η μαμά, κάθε μέρα.

Περισσότερα άρθρα