Οι γιορτές "εγκυμονούν" κινδύνους για τις εγκυμονούσες
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΥΓΕΙΑ

Οι γιορτές “εγκυμονούν” κινδύνους για τις εγκυμονούσες

December 21, 2016

author:

Parenting.gr

Οι γιορτές “εγκυμονούν” κινδύνους για τις εγκυμονούσες

Την περίοδο των γιορτών όλοι οι άνθρωποι, μπαίνουν σε πιο γρήγορους και έντονους ρυθμούς καθώς υπάρχουν πολλά πράγματα που θέλουν να προλάβουν αλλά ο χρόνος τους είναι περιορισμένος. Οι μέλλουσες μητέρες όμως πρέπει να “χαμηλώσουν ταχύτητα” και να λειτουργήσουν με διαφορετικούς ρυθμούς από τους υπόλοιπους. Πρέπει να χαλαρώσουν, να απολαύσουν ξεκούραστα τις δραστηριότητες των ημερών και να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές γιατί οι γιορτές κρύβουν παγίδες.

Τι πρέπει να κάνετε εάν εγκυμονείτε καθώς πλησιάζουν οι γιορτές;

Να χαλαρώσετε 

Δεν υπάρχει λόγος να αγχωθείτε και να αναλάβετε ευθύνες διοργάνωσης των ρεβεγιόν. Θα ήταν καλό να αποφύγετε τις άσκοπες μετακινήσεις για ψώνια και να ζητήσετε βοήθεια από τους οικείους σας.

Να ξεκουραστείτε και να κοιμηθείτε 

Οι αργίες παλαιότερα ήταν ημέρες για διασκέδαση και πάρτι. Όχι πια. Δεν πρέπει να μπείτε στον πειρασμό να κάνετε επαναλαμβανόμενα ξενύχτια και να επιβαρύνετε το σώμα σας με ορθοστασία. Τοποθετήστε τα πόδια σας ψηλά, δίνοντας προσοχή στην πλάτη σας που προσπαθεί να στηρίξει εσάς και το μωρό σας και μην επιλέξετε τακούνια ή γενικότερα άβολα παπούτσια.

Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικές στις  διατροφικές σας επιλογές

Όταν έρθει η ώρα να σταθείτε μπροστά στο μπουφέ, προσπαθήστε να σκεφτείτε συνετά. Προφανώς δεν υπάρχει λόγος να νιώθετε ότι στερείστε  αλλά θα πρέπει να προσέξετε  τους κρυμμένους διατροφικούς και παχυντικούς κινδύνους που παραμονεύουν.

Σύντομες διατροφικές οδηγίες:

Η άπαχη αλλά καλομαγειρεμένη γαλοπούλα είναι ιδανική τροφή. Είναι πολύ σημαντικό όμως να βεβαιωθείτε ότι είναι καλά ψημένη για να αποφύγετε πιθανή δηλητηρίαση. Συνοδέψτε τη με άφθονη σαλάτα και πιείτε πολύ νερό

Μην ξεχνάτε να τρώτε μικρά και συχνά γεύματα, πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες, φρούτα και λαχανικά.  Επίσης εάν υποφέρετε από πρωινές ναυτίες, καούρες ή στομαχικές ενοχλήσεις θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτική με την ποσότητα και την ώρα του φαγητού

Μην καταναλώσετε αλκοόλ και αναψυκτικά. Κρατήστε την όρεξη σας για του χρόνου.

Εάν μπορείτε αρνηθείτε κάποιες προσκλήσεις και αποφύγετε πάρτι και συγκεντρώσεις με πολύ κόσμο. Ο λόγος είναι για να μην κολλήσετε κάποια ίωση αλλά και για να προστατεύσετε τον εαυτό σας από ατυχήματα και χώρους με καπνό τσιγάρου.