Μύρισε Ιταλία! Συνταγή για παπαρδέλες με προσούτο και μανιτάρια
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Μύρισε Ιταλία! Συνταγή για παπαρδέλες με προσούτο και μανιτάρια

December 22, 2016

author:

Parenting.gr

Μύρισε Ιταλία! Συνταγή για παπαρδέλες με προσούτο και μανιτάρια

Σε ένα μεγάλο τηγάνι, βάζετε 2 κουταλιές της σούπας λάδι και σωτάρετε 6 φέτες προσούτο. Το γυρνάτε να πάρει χρώμα και από τις 2 μεριές και μετά το αφήνετε να στραγγίξει σε ένα πιάτο με χαρτί κουζίνας.

Στο ίδιο λάδι, ρίχνετε τα μανιτάρια, αφού τα έχετε κόψει και τα τηγανίζετε μέχρι να γίνουν μαλακά και να σκουρύνουν.
Στη συνέχεια, σωτάρετε 1 μικρό φρέσκο κρεμμύδι και τα ανακατεύετε όλα μαζί. Βάζετε μέσα μισή κούπα ζωμό κοτόπουλο, χαμηλώνετε την φωτιά και προσθέτετε αλάτι, πιπέρι, θυμάρι και φύλλα δάφνης. Τα μαγειρεύετε όλα μαζί για 5 με 7 λεπτά.

Παράλληλα, βράζετε τα μακαρόνια και εάν τα θέλετε al dente, τα βγάζετε από την φωτιά, περίπου 3 λεπτά νωρίτερα από αυτό που λένε οι οδηγίες.

Χρησιμοποιώντας τσιμπίδα, μεταφέρετε σταδιακά, τα μακαρόνια στο τηγάνι με τον ζωμό και τα μανιτάρια και τα ανακατεύετε. Ρίχνετε μέσα και το προσούτο και δυναμώνετε την φωτιά. Αφού έχετε μεταφέρει όλα τα μακαρόνια, τα μαγειρεύετε όλα μαζί για περίπου 2 λεπτά. Ρίχνετε και κρέμα γαλάκτος υπολογίζοντας την ποσότητα, ανάλογα με το πόσο κρεμώδες θέλετε να βγεί το αποτέλεσμα. Ανακατεύετε για άλλο 1 λεπτό και η μακαρονάδα σας είναι έτοιμη!

shutterstock_425006443

*Τα μανιτάρια έχουν πολλές θετικές επιδράσεις στον οργανισμό. Βοηθάνε στο να ρίξετε τα επίπεδα της χοληστερίνης σας,και να ρίξετε την πιέση του αίματος. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτείνες, και χαμηλή σε υδατάνθρακες. Είναι ιδανική τροφή για άτομα που ακολουθούν χορτοφαγική δίαιτα.