Κολοκύθα: η καλύτερη τροφή για μωρά
ΒΡΕΦΟΣ ΠΑΙΔΙ

Κολοκύθα: η καλύτερη τροφή για μωρά

September 21, 2017

author:

Parenting.gr

Κολοκύθα: η καλύτερη τροφή για μωρά

Είναι η εποχή της κολοκύθας. Η σωστή διατύπωση είναι: «Είναι επιτέλους η εποχή της κολοκύθας». Η κολοκύθα είναι μια άριστη πηγή βιταμινών και οι παιδίατροι συνιστούν όταν έρχεται η εποχή της να δίνεται στα μωρά.

Το έντονο χρώμα της μαρτυρά την υψηλή της περιεκτικότητα σε β καροτένιο που μετατρέπεται στον οργανισμό σε βιταμίνη Α. Επίσης, η κολοκύθα είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών Β1, Β3, Β5, Β6, C. Είναι πλούσια σε μαγνήσιο, κάλιο και φυτικές ίνες, ω-3 λιπαρά οξέα και σύνθετους υδατάνθρακες όπως το άμυλο.

Πλούσια σε βιταμίνες, θρεπτικά συστατικά και μεταλλικά στοιχεία η νόστιμη κολοκύθα μπορεί να γίνει η πιο αγαπημένη σούπα για μωρά και μεγαλύτερα παιδιά. Αν το μωρό έχει συμπληρώσει τον 6ο μήνα της ζωής του και δεν υπάρχει κάποιος ειδικός λόγος που θα έπρεπε να μην φάει κολοκύθα, τότε μια παχύρρευστη σούπα κολοκύθας ή ο πουρές της, είναι ό,τι πιο θρεπτικό θα μπορούσε να φάει. Αργότερα και όταν θα έχει πια εμφανίσει τα πρώτα του δοντάκια, μπορείς να αφήσεις πολύ μικρά κομματάκια κολοκύθας μέσα στη σούπα του. Θα πρέπει φυσικά να είναι πολύ καλά βρασμένη. Ακόμη, μπορείς να προσθέσεις γιαούρτι μέσα σε μια κρέμα κολοκύθας ή μικρά κομματάκια από μπανάνα ή και δημητριακά για βρέφη.

Σημείωσε ότι οι πιο μικρές κολοκύθες είναι οι πιο γλυκές. Συνεπώς, αν θέλεις να δώσεις στο μωρό σου κολοκύθα σε πιο αλμυρή εκδοχή, προτίμησε μια μεγαλύτερη. Και επειδή η ποσότητα της σάρκας της είναι τεράστια για να τη μαγειρέψεις μία φορά, μπορείς να τη διατηρήσεις τη μισή στο ψυγείο μέχρι και μία εβδομάδα ή να την αποθηκεύσεις καθαρισμένη και κομμένη σε κύβους στην κατάψυξη για περισσότερο καιρό.