Καλοκαιρινές οδηγίες για εγκύους
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΥΓΕΙΑ

Καλοκαιρινές οδηγίες για εγκύους

March 28, 2020

author:

Parenting.gr

Καλοκαιρινές οδηγίες για εγκύους

Το καλοκαίρι έφτασε και οι ζεστές θερμοκαρσίες είναι πλέον καθημερινότητα! Υπάρχουν όμως και οι μέλλουσες μανούλες οι οποίες αυτούς τους μήνες υποφέρουν από τη ζέστη λίγο περισσότερο!

Η εγκυμοσύνη είναι μια σπουδαία και μοναδική περίοδος στη ζωή μας οπότε οφείλουμε να τη βιώσουμε όσο το δυνατόν πιο ευχάριστα . Γι’ αυτό τώρα το καλοκαίρι μπορείτε να ακουλουθήσετε τον παρακάτω οδηγό για εγκύους που θα σας διευκολύνει την καθημερινότητα!

Προτιμήστε να κάνετε τις απαραίτητες δουλειές το πρωί. Για παράδειγμα κάποιες ελαφριές δουλειές του σπιτιού ή δουλειές σε δημόσιες υπηρεσίες προγραμματίστε να τις κάνετε πολύ πρωί πριν ακόμα αρχίσει να ανεβαίνει πολύ το θερμόμετρο. Μόλις η θερμοκαρσία ξεπεράσει τους 30 βαθμούς φροντίστε να μείνετε σε δροσερό και σκιερό μέρος.

Να φοράτε ελαφριά ρούχα. Φαρδιά Φορέματα, παντελόνες, λινές βερμούδες, αεράτες φούστες πρεπει αν γίνουν η καλύτερη παρέα σας!Οτιδήποτε σφιχτό ή κολλητό θα δυσκολέψει την κατάστηση!

Διαλέξτε τα κατάλληλα σανδάλια. Αυτό το καλοκαίρι προτιμήστε να φοράτε σανδάλια και παπούτσι που σας ξεκουράσουν και κρατάνε τα πόδια σας δροσερά. Γίνετε φίλη με τα ανατομικά και επενδύστε σε ένα καλό ζευγάρι! Σίγουρα δε θα το μετανιώσετε!

Να πίνετε πολλά υγρά. Εκτός από το νερό που χρειάζεται να καταναλώνετε σε ποσότητα, υπάρχουν πολλά κρύα ροφήματα άκρως θρεπτικά και κατάλληλα για την περίπτωση σας. Φυσικοί χυμοί και smoothies ή κρύο τσάι μπορούν να αβοηθήσουν στο να ενυδατώνετε τον οργανισμό σας συνέχεια και παράλληλα να σας κόβουν τις περιττές λιγούρες! Συμβουλευτείτε τους ειδικούς για τις σωστές συνταγές!

Να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκαλάκι με νερό σε σπρέι. Μπορείτε να ψεκάζεστε για να δροσίζεστε έτσι ώστε να ελέγχετε τη ζέστη και να μην αφυδατώνεστε.

Να φοράτε πάντα αντιηλικό και να το ανανεώνετε. Προμηθευτείτε αντιηλιακά που είναι ως επί το πλείστον φυτικής παρασκευής και ενδέικνυνται για εγκύους!

Βάλτε στο πρόγραμμά σας συχνά χλιαρά ντους. Τα συχνά ντους βοηθάνε να διατηρηθεί η σωστή θερμοκρασία του σώματος και να μην αισθάνεστε έτσι τόσο πολύ τον καύσωνα.

Μειώστε την κατανάλωση σε αλάτι. Το αλάτι ενισχύει την κατακράτηση υγρών οπότε είναι καλό να το αποφεύγετε.

Τι θα λέγατε για ένα κούρεμα; Αν αποφασίσετε να κουρέψετε λίγο πιο κοντά τα μαλλιά σας θα νιώθετε περισσότερη δροσιά και θα στεγνώνουν και πιο εύκολα!

Να χαλαρώνετε στον καναπέ ή στην αιώρα και να κοιμάστε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Εάν αισθάνεστε κουρασμένη οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας βρείτε λίγο χρόνο να κοιμηθείτε. Θα σας αναζωογονήσει!

Μη διστάζετε να ζητάτε βοήθεια. Καλέστε συγγενείς και φίλους να σας βοηθήσουν με τις δουλειές του σπιτιού και το μαγείρεμα!

Μην μείνετε όλο το καλοκαίρι στην πόλη! Δημιουργείστε τις συνθήκες να πάτε κάπου κοντά σε θάλασσα έστω και για λίγες μέρες! Αποφύγετε όμως την ταλαιπωρία και τα πολυσύχναστυα μέρη καθώς μπορεί να σας κουράσουν πολύ.

Μην πιεστείτε να βρεθείτε σε κοινωνικές εκδηλώσεις. Το καλοκαίρι γίνονται πολλοί γάμοι, βαφτίσια, πάρτι σε κοντινούς κια μακρινούς προορισμούς. Εάν αισθάνεστε ότι δεν έχετε την ενέργεια να ταξιδέψετε ή να παρευρεθείτε σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις μην πιέσετε τον εαυτό σας. Είναι απολύτως φυσιολογικό να βάλετε σε προτεραιότητα τις δικές σας ανάγκες και δυνάμεις!

Απολαύστε την κάθε μέρα! Ανακαλύψτε τα πράγματα που σας χαλαρώνουν και σας κάνουν να νιώθετε ωραία και απλά εφαρμόστε τα! Ζήστε την κάθε στιγμή της εγκυμοσύνης σας όπως εσείς επιθυμείτε και με τη λιγότερη δυνατή κούραση!

 

Διαβάστε επίσης:

Διατροφή για μια υγιή εγκυμοσύνη
Aqua yoga στην εγκυμοσύνη και κατακράτηση υγρών
Ποια προϊόντα ομορφιάς είναι επικίνδυνα για την εγκυμοσύνη

Originally posted 2015-07-20 04:30:02.