Ιδέες και προτάσεις για το μενού της εβδομάδας
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Ιδέες και προτάσεις για το μενού της εβδομάδας

December 21, 2019

author:

Parenting.gr

Ιδέες και προτάσεις για το μενού της εβδομάδας

Αναρωτιέστε τί θα μαγειρέψετε την επόμενη εβδομάδα; Έχετε διάθεση να προσφέρετε μοναδικές γεύσεις στους αγαπημένους σας αλλά νιώθετε πως τελείωσαν οι επιλογές σας;
Το mommy δίνει τη λύση. Στις σελίδες του θα βρίσκετε κάθε Παρασκευή νόστιμες προτάσεις για ένα ισορροπημένο εβδομαδιαίο διατροφικό πρόγραμμα, που θα σας βοηθήσει αλλά και σας ταξιδέψει γευστικά.

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Σαρδέλες λαδορίγανη στο φούρνο
shutterstock_208868326
Καθαρίστε περίπου ένα κιλό σαρδέλες και αφού τις πλύνετε καλά, τοποθετήστε τες σε ένα ταψί. Ραντίστε με ελαιόλαδο, λεμόνι, λίγο ξύδι, αρκετό σκόρδο, ρίγανη και αλατοπίπερο. Το μυστικό της συνταγής είναι οι λεπτές ροδέλες ντομάτας με τις οποίες θα καλύψετε τις σαρδέλες σας! Φουρνίστε για περίπου 20 λεπτά.
* Οι σαρδέλες είναι ψάρια πολύτιμα για την διατροφή μας, αφού είναι πλούσιες σε ω-3 λιπαρά οξέα, σε βιταμίνη D αλλά και σε ασβέστιο, μαγγάνιο, μαγνήσιο, σίδηρο, φώσφορο και σε συνένζυμο Q-10.

Λεμονάτο κοτόπουλο με κολοκυθάκια
shutterstock_188620352
Τεμαχίστε το κοτόπουλο και σοτάρετε τα κομμάτια σε ελαιόλαδο μέχρι να πάρει χρώμα. Μετά προσθέστε τα κολοκυθάκια κομμένα σε ροδέλες και στο τέλος ρίξτε στην κατσαρόλα ψιλοκομμένο κρεμμύδι, σκόρδο και αλατοπίπερο. Προαιρετικά, προσθέστε θυμάρι, δάφνη ή σκόρδο. Στο τέλος σβήστε με χυμό λεμονιού, προσθέστε λίγο νερό και αφήστε να βράσει για περίπου μια ώρα. Συνοδεύεται υπέροχα με αρωματικό ρύζι ή με πουρέ πατάτας!
* Το κοτόπουλο είναι λευκό κρέας άριστης ποιότητας και συνίσταται να καταναλώνεται περίπου 2 φορές την εβδομάδα.


Αρακάς λαδερός με πατάτες

shutterstock_226205722
Αφού πλύνετε τον αρακά, αφήστε τον να στραγγίξει καλά. Σε μια μέτρια κατσαρόλα σοτάρετε τεμαχισμένο ξερό κρεμμύδι και φρέσκο κρεμμυδάκι σε ροδέλες. Μόλις πάρουν χρώμα τα κρεμμύδια, προσθέστε τον αρακά, ψιλοκομμένο μαϊντανό και άνηθο και πατάτες κομμένες κυδωνάτες. Προσθέστε χυμό φρέσκιας ντομάτας, λίγο ελαιόλαδο, αλατοπίπερο και νερό. Αφήστε τον αρακά να βράσει για περίπου 1 ώρα.
*Ο αρακάς συγκαταλέγεται στα όσπρια και όχι στα λαχανικά όπως συχνά πιστεύουμε, οπότε είναι πλούσιος σε υδατάνθρακες και σε πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, όπως νάτριο, φώσφορο και καροτίνη.

Χοιρινό με χάντρες
shutterstock_100366877
Ως πρώτο βήμα, βράστε τα φασόλια για περίπου 20 λεπτά μέχρι να μαλακώσουν. Παράλληλα, τσιγαρίστε σε ελαιόλαδο τα κομμάτια του κρέατος και μόλις πάρουν χρώμα, προσθέστε κρεμμυδάκι, σκόρδο, φρέσκια ντομάτα και μυρωδικά. Σβήστε με λίγο κρασί και μετά προσθέστε τα φασόλια και λίγο νεράκι. Αφήστε τα υλικά να βράσουν για λίγο μέχρι να ενωθούν οι γεύσεις.
* Το άπαχο χοιρινό είναι ιδανικό κρέας για τη διατροφή μας, αφού είναι άριστη πηγή πρωτεϊνών.

Τσιπούρες με δεντρολίβανο και μουστάρδα
shutterstock_212689363
Καθαρίστε 4-5 τσιπούρες και κόψτε πατάτες σε λεπτές ροδέλες. Αλατοπιπερώστε καλά όλα τα υλικά. Απλώστε μέσα στο ταψί τις πατάτες πρώτα και μετά τα ψάρια. Περιχύστε με λαδολέμονο που μπορεί να περιέχει λίγη μουστάρδα. Στο τέλος προσθέστε αρκετό δεντρολίβανο και όσο νερό χρειάζεται. Ψήστε στο φούρνο για περίπου 40 λεπτά.
* Οι τσιπούρες είναι πλούσιες σε ω-3 λιπαρά οξέα. Τα ψάρια είναι η βάση της Μεσογειακής διατροφής, οπότε είναι καλό να τα καταναλώνουμε 2 φορές κάθε εβδομάδα.

Μοσχαράκι με μελιτζάνες στην κατσαρόλα
shutterstock_314191526
Σοτάρετε το κρέας σε ελαιόλαδο και όταν ροδίσει προσθέσετε ψιλοκομμένο κρεμμύδι και σκόρδο. Σβήστε με κρασί και προσθέστε χυμό τομάτας, αλατοπίπερο και μπαχαρικά κατά προτίμηση. Παράλληλα, κόψτε τις μελιτζάνες σε ροδέλες και ψήστε τες στο φούρνο για περίπου 15 λεπτά. Μόλις καψαλιστούν ελαφρά βάλτε τις μελιτζάνες στην κατσαρόλα με το κρέας. Προαιρετικά, πασπαλίζετε με ψιλοκομμένο μαϊντανό. Σερβίρετε το πιάτο με λίγο γιαούρτι και συνοδέψτε με ζυμαρικά ολικής αλέσεως!
* Το μοσχάρι είναι κόκκινο κρέας και είναι πολύτιμη πηγή πρωτεϊνών και σιδήρου. Όσο για την μελιτζάνα, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και καλή πηγή υδατανθράκων!

CHILDREN’S CHOICE!
Σουφλέ με μπρόκολο και μπέικον
shutterstock_171621701
Βράστε ένα πακέτο πολύχρωμες πένες ή βίδες για 1-2 λεπτά λιγότερο από τις οδηγίες της συσκευασίας. Σε βραστό νερό, ζεματίστε το μπρόκολο για λίγα λεπτά. Σε ένα τηγανάκι σοτάρετε το μπέικον σε δυνατή φωτιά, μέχρι να φύγει το λίπος του. Αφού σουρώσετε τα ζυμαρικά, απλώστε τα μέσα σε ένα πυρέξ και προσθέστε το μπρόκολο τεμαχισμένο και το μπέικον. Ανακατέψτε καλά τα υλικά και προσθέστε τριμμένο τυρί. Περιχύστε το ταψάκι με αυγό χτυπημένο με γάλα και αλατοπίπερο. Ψήστε το σουφλέ σε προθερμασμένο φούρνο για περίπου 40 λεπτά.
* Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε βιταμίνη C και είναι άριστη πηγή ασβεστίου, σιδήρου και φυτικών ινών.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΑ!
– Σπιτική, λαχταριστή και εύκολη, η πάστα φλώρα είναι το γλυκό της εβδομάδας!

Originally posted 2016-09-02 14:08:28.