Ιδέες για υγιεινά και οικονομικά σνακ στην παραλία
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΙΔΕΕΣ

Ιδέες για υγιεινά και οικονομικά σνακ στην παραλία

November 6, 2019

author:

Parenting.gr

Ιδέες για υγιεινά και οικονομικά σνακ στην παραλία

Οι οικογενειακές εξορμήσεις στην παραλία είναι πραγματικά οι καλύτερες στιγμές διασκέδασης του καλοκαιριού!
Το κολύμπι και το παιχνίδι δεν έχουν τελειωμό για τα παιδιά στη θάλασσα.
Μετά βέβαια από άφθονες βουτιές, όλη η οικογένεια έχει ανάγκη από τονωτικά σνακ, που κόβουν την πείνα!

Για να αποφύγετε τα έξοδα σε μια δύσκολη οικονομικά εποχή αλλά και για απολαμβάνετε καθημερινά υγιεινές επιλογές δείτε παρακάτω μερικές συμβουλές αλλά και προτάσεις για υγιεινά σνακ στην παραλία.

Συμβουλές:
Για το πακετάρισμα και τη μεταφορά του φαγητού από το σπίτι, θα πρέπει αρχικά να προμηθευτείτε ένα φορητό ψυγειάκι για να διατηρείτε ασφαλή και δροσερά τα τρόφιμα και τα ποτά σας.
Επίσης, θα σας φανούν χρήσιμα διάφορα αναλώσιμα είδη όπως καλαμάκια, πλαστικά ποτήρια, πλαστικά πηρούνια, μαχαίρια, σακουλάκια, αλουμινόχαρτο, σέικερ και μερικά μικρά τάπερ.
Φυσικά, τα γεύματα – έστω και μικρά – που θα κάνετε στην παραλία απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή!
Απαγορεύεται ρητά να κολυμπήσουμε με γεμάτο στομάχι και οι ειδικοί προειδοποιούν ότι θα πρέπει να μεσολαβήσει τουλάχιστον ένα τρίωρο από το γεύμα μέχρι την επόμενη βουτιά.

shutterstock_145981514

Προτάσεις για σνακ στην παραλία:
Φρούτα και λαχανικά
Πλούσια σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και νερό, ενυδατώνουν και τονώνουν άμεσα τον οργανισμό μας μετά την έκθεση στον ήλιο.
Προτιμήστε φρούτα εποχής, όπως ροδάκινα, καρπούζι και πεπόνι, αλλά και στις κλασικές μπανάνες. Οι ντομάτες, το αβοκάντο, τα καρότα και τα αγγούρια είναι επίσης περίφημες προτάσεις.
Σάντουιτς
Μια εύκολη και αγαπημένη ιδέα για μικρούς και μεγάλους.
Επιλέξτε ψωμί ολικής αλέσεως, τυρί με χαμηλά λιπαρά και γαλοπούλα. Μπορείτε να εμπλουτίσετε το σάντουιτς με γεύση και θρεπτική αξία προσθέτοντας φέτες ντομάτας, φύλλα μαρουλιού και πιπεριές.
Φρυγανιές
Με λίγο κίτρινο τυρί αποτελεί το τέλειο σνακ και με λίγες θερμίδες. Εναλλακτικά επιλέξτε ρυζογκοφρέτες, αλμυρά κράκερς, άγλυκες μπάρες δημητριακών και κουλούρια Θεσσαλονίκης. Προτιμήστε τις εκδοχές ολικής άλεσης που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες και δημιουργούν το αίσθημα πληρότητας.
Βραστά αυγά
Μπορείτε να τα απολαύσετε σκέτα ή μέσα στα σάντουιτς. Μην ξεχάσετε να πάρετε μαζί αλάτι και πιπέρι.
Ξηροί καρποί
Εδώ υπάρχει μεγάλη ποικιλία επιλογών. Συνδυάζονται περίφημα με τα φρούτα, αλλά και με γιαούρτι και μέλι. Επίσης, καλή και νόστιμη ιδέα είναι και το παστέλι.
Ροφήματα και νερό
Μετά τον ήλιο χρειαζόμαστε δροσιά και ενυδάτωση. Μεταφέρετε στην παραλία νερό για όλους, χυμός, γάλα, καφέ και τσάι. Θα εξοικονομήσετε αρκετά χρήματα από τα ροφήματα και θα κερδίσετε σε βιταμίνες.

Καλή όρεξη και καλές βουτιές!

Originally posted 2016-07-15 04:30:43.