Εγκυμοσύνη και καλοκαίρι: Χρειάζεστε συχνά και ελαφριά γεύματα | | Η οικογένεια σήμερα!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΥΓΕΙΑ

Εγκυμοσύνη και καλοκαίρι: Χρειάζεστε συχνά και ελαφριά γεύματα

August 20, 2020

author:

Parenting.gr

Εγκυμοσύνη και καλοκαίρι: Χρειάζεστε συχνά και ελαφριά γεύματα

Η εγκυμοσύνη το καλοκαίρι χρειάζεται “ειδική μεταχείριση”. Η αυξημένη θερμοκρασία σε συνδυασμό με την αφυδάτωση από τον ήλιο (Δείτε εδώ: Εγκυμοσύνη και αφυδάτωση)  κάνουν το σώμα μας να έχει συχνότερη ανάγκη από «τονωτικές ενέσεις» θρεπτικών συστατικών, που όμως δεν θα βαραίνουν το στομάχι. Το καλοκαίρι, ιδιαίτερα κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης, χρειάζονται μικρά και τακτικά σνακ, χαμηλά σε λιπαρά και πλούσια σε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες.

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, δηλαδή από το πρωινό!

Το πρωινό αποτελεί το βασικότερο γεύμα της ημέρας. Ένα καλό πρωινό γεύμα συμβάλλει στην προσπάθεια διατήρησης του σωματικού βάρους. Αποκαθιστά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα μετά τον ύπνο και προσφέρει στον οργανισμό την απαραίτητη ενέργεια για την ημέρα που ξεκινά. Το γάλα, τα σφιχτά βραστά αυγά ή τα δημητριακά είναι πολύ καλές ιδέες για το πρωινό.
Προσθέστε στα πρωινά σνακ σας λίγα αποξηραμένα φρούτα ή καθαρίστε μερικά φρέσκα. Σε ό,τι καταναλώσετε, ελέγξτε τις ποσότητες.

Το μεσημεριανό είναι το κύριο γεύμα της ημέρας και φυσικά οι επιλογές είναι περισσότερες και προέρχονται από όλες τις διατροφικές ομάδες. Σε όλες τις τροφές μεγάλη σημασία παίζει ο τρόπος μαγειρέματος. Το καλοκαίρι αποχαιρετίστε τα τηγανητά και μαγειρέψτε τα υλικά σας στον ατμό και στα κάρβουνα. Όσο η θερμοκρασία ανεβαίνει, οι σαλάτες και τα λαχανικά κερδίζουν έδαφος. Συνδυάστε τις σαλάτες με άπαχο κρέας, ψάρι, πουλερικά ή όσπρια. Καταναλώστε με μέτρο τους υδατάνθρακες, επιλέγοντας λίγο καστανό ρύζι, μια βραστή πατάτα ή μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως. Επίσης, συμπληρώστε το κυρίως γεύμα σας με μια μικρή ποσότητα τυροκομικών.

Το βραδινό είναι δίκαια παρεξηγημένο γεύμα, λόγω των θερμίδων που δεν προλαβαίνουν να καούν με τον ύπνο. Προτιμήστε, λοιπόν, να δειπνήσετε νωρίς – μέχρι τις 19.00 – κάνοντας μια εξαιρετικά ελαφριά επιλογή σαλάτας με μικρή ποσότητα άπαχου κρέατος ή γιαουρτιού με μέλι και φρυγανιές.

Ενδιάμεσα από τα τρία βασικά γεύματα θα πρέπει να καταναλώσετε τουλάχιστον ακόμα δυο μικρά, που θα αποτελούνται από υγιεινές επιλογές. Τα φρούτα και τα λαχανικά, ένα κρύο σάντουιτς, ή ένα smoothie λαχανικών αποτελούν δροσιστικά και θρεπτικά σνακ για την καλοκαιρινή εγκυμοσύνη. Αν είστε λάτρης των παγωτών, δοκιμάστε να φτιάξετε σπιτικά παγωτά, με αγνά υλικά και ελεγχόμενη ποσότητα ζάχαρης.

Originally posted 2016-06-22 04:00:35.