Απλές ασκήσεις στην πισίνα για εγκύους
Διατροφή & άσκηση ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΥΓΕΙΑ ΥΓΕΙΑ & ΑΣΚΗΣΗ

Απλές ασκήσεις στην πισίνα για εγκύους

July 29, 2014

author:

Parenting.gr

Απλές ασκήσεις στην πισίνα για εγκύους

Η άσκηση του εκκρεμούς

Ενδυναμώνει την καρδιά, τους ώμους, τους μηρούς και τους γλουτούς, με έμφαση στους εσωτερικούς και εξωτερικούς γλουτιαίους και κοιλιακούς μύες. Στέκεσαι με τα πόδια λίγο ανοιχτά, τα χέρια στα ισχία και τους κοιλιακούς τραβηγμένους μέσα και πάνω. Ταλαντεύεις το δεξί σου πόδι πρώτα δεξιά, μετά αριστερά, καθώς ταλαντεύεις τον ώμο σου προς την αντίθετη κατεύθυνση και χοροπηδώντας ελαφρώς με το σταθερό πόδι. Εκτελείς και με το άλλο πόδι.

Κοιλιακοί 

Ενδυναμώνει τους κοιλιακούς μύες, τους ώμους, τα χέρια, τους γλουτούς και τα οπίσθια. Εκτείνει τους οπίσθιους μηριαίους και τις γάμπες. Τυλίγεις ένα “μακαρόνι” θαλάσσης γύρω από τη μέση και τα χέρια σου. Στηρίζεσαι στο μακαρόνι, εξακολουθώντας να πατάς με τα πόδια σου στον πάτο της πισίνας. Εισπνέεις και μετά εκπνέεις καθώς ανεβάζεις τα πόδια στην επιφάνεια του νερού με τις πατούσες τεντωμένες. Ενώνεις την κοιλιά με τους γλουτούς. Κρατιέσαι έτσι για 1 με 4 αναπνοές. Κατέβασε τα πόδια σου αργά και επανέλαβε.

swim-pregnancy-workout-moves

Βατραχάκι

Ενδυναμώνει τους κοιλιακούς μύες, τους ώμους, τους γλουτούς και τα οπίσθια. Εκτείνει το εσωτερικό των μηρών και τους κάτω ραχιαίους. Τυλίγεις ένα “μακαρόνι” θαλάσσης γύρω από τη μέση και κάτω από τα χέρια, φτιάχνοντας ένα πέταλο. Στηρίζεσαι στο μακαρόνι και με την βοήθεια των κοιλιακών, φέρεις τα πόδια στην επιφάνεια του νερού. Εκπνέεις κρατώντας τους κοιλιακούς μύες σφιχτούς καθώς λυγίζεις τα πόδια σου και ενώνεις τις πατούσες. Τεντώνεις τα πόδια εντελώς, σπρώχνοντας το νερό και εκπνέοντας.

Η στάση του σκιέρ

Ενδυναμώνει τα χέρια, τους ώμους, τα πόδια, τα ισχία τα οπίσθια και την καρδιά. Εκτείνει τις γάμπες. Στέκεσαι όρθια με τους κοιλιακούς μέσα και τους όμως πίσω και κάτω. Κάνεις “ψαλιδάκια” με τα πόδια σου. Παράλληλα, κουνάς και τα χέρια σου προς την αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τα πόδια.

 

Πηγή: www.fitpregnancy.com