Ο αρακάς είναι υπερτροφή! Συνδυάστε τον με πουρέ πατάτας και μπέικον
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Ο αρακάς είναι υπερτροφή! Συνδυάστε τον με πουρέ πατάτας και μπέικον

April 2, 2021

author:

Parenting.gr

Ο αρακάς είναι υπερτροφή! Συνδυάστε τον με πουρέ πατάτας και μπέικον

Πρώτα φτιάχνετε τον πουρέ.
Βράζετε περίπου 800 γραμμάρια πατάτες για 20 λεπτά, σε νερό με αλάτι.
Στραγγίζετε καλά και τις ξαναβάζετε στην κατσαρόλα για να τις πολτοποιήσετε με το ειδικό μηχάνημα.
Στη συνέχεια προσθέτετε ζεστό γάλα, μέχρι να πάρει την επιθυμητή μορφή.
Όταν είναι έτοιμος προσθέτετε 1 κουταλιά της σούπας μαργαρίνη και 150 γραμμάρια κίτρινο τυρί τριμμένο, κεφαλογραβιέρα κατά προτίμηση.

Έπειτα βράζετε τον αρακά(περίπου 800 γραμμάρια) για 10 λεπτά περίπου.
Ψιλοκόβετε ένα μεγάλο κρεμμύδι και σωτάρετε μέχρι να γίνει διάφανο.
Ρίχνετε μέσα 5 με 6 φέτες μπέικον και μετά τον αρακά.
Αλατοπιπερώνετε και προσθέτετε 250 ml κρέμα γάλακτος.
Ανακατεύετε μέχρι να πάρει μια βράση και βγάζετε από την φωτιά.
Βγάζετε το μίγμα του αρακά από την κατσαρόλα και το μεταφέρετε σε ένα πυρέξ.
Έπειτα ρίχνετε από πάνω τον πουρέ και ψήνετε στο φούρνο στους 200 βαθμούς Κελσίου, μέχρι να ροδοκοκκινίσει ο πουρές.

* Ο αρακάς είναι ίσως η πιο υποτιμημένη υπέρ τροφή που υπάρχει.Είναι πλούσιος σε βιταμίνες A, C, K και Β, μέταλλα, φυτικές ίνες και φυτικές πρωτεϊνες. Αν ακούγατε συνεχώς, την γιαγιά σας να λέει, φάε τον αρακά σου κάνει καλό στα μάτια, είχε δίκιο! Ο αρακάς περιέχει μεγάλες ποσότητες β-καροτένιου που συμβάλλει στην υγεία της όρασης.