Εγκυμοσύνη και καλοκαίρι: Χρειάζεστε συχνά και ελαφριά γεύματα

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

Είναι γεγονός αυτό.
Η αυξημένη θερμοκρασία σε συνδυασμό με την αφυδάτωση από τον ήλιο κάνουν το σώμα μας να έχει συχνότερη ανάγκη από «τονωτικές ενέσεις» θρεπτικών συστατικών, που όμως δεν θα βαραίνουν το στομάχι.

Το καλοκαίρι, ιδιαίτερα κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης, χρειάζονται μικρά και τακτικά σνακ, χαμηλά σε λιπαρά και πλούσια σε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες.

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, δηλαδή από το πρωινό!

shutterstock_245119630
Το πρωινό αποτελεί το βασικότερο γεύμα της ημέρας.
Ένα καλό πρωινό γεύμα συμβάλλει στην προσπάθεια διατήρησης του σωματικού βάρους.
Αποκαθιστά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα μετά τον ύπνο και προσφέρει στον οργανισμό την απαραίτητη ενέργεια για την ημέρα που ξεκινά.
Το γάλα, τα σφιχτά βραστά αυγά ή τα δημητριακά είναι πολύ καλές ιδέες για το πρωινό.
Προσθέστε στα πρωινά σνακ σας λίγα αποξηραμένα φρούτα ή καθαρίστε μερικά φρέσκα.
Σε ό,τι καταναλώσετε, ελέγξτε τις ποσότητες.

shutterstock_92049134Το μεσημεριανό είναι το κύριο γεύμα της ημέρας και φυσικά οι επιλογές είναι περισσότερες και προέρχονται από όλες τις διατροφικές ομάδες.
Σε όλες τις τροφές μεγάλη σημασία παίζει ο τρόπος μαγειρέματος.
Το καλοκαίρι αποχαιρετίστε τα τηγανητά και μαγειρέψτε τα υλικά σας στον ατμό και στα κάρβουνα.
Όσο η θερμοκρασία ανεβαίνει, οι σαλάτες και τα λαχανικά κερδίζουν έδαφος.
Συνδυάστε τις σαλάτες με άπαχο κρέας, ψάρι, πουλερικά ή όσπρια.
Καταναλώστε με μέτρο τους υδατάνθρακες, επιλέγοντας λίγο καστανό ρύζι, μια βραστή πατάτα ή μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.
Επίσης, συμπληρώστε το κυρίως γεύμα σας με μια μικρή ποσότητα τυροκομικών.

shutterstock_364501511Το βραδινό είναι δίκαια παρεξηγημένο γεύμα, λόγω των θερμίδων που δεν προλαβαίνουν να καούν με τον ύπνο.
Προτιμήστε, λοιπόν, να δειπνήσετε νωρίς – μέχρι τις 19.00 – κάνοντας μια εξαιρετικά ελαφριά επιλογή σαλάτας με μικρή ποσότητα άπαχου κρέατος ή γιαουρτιού με μέλι και φρυγανιές.

Ενδιάμεσα από τα τρία βασικά γεύματα θα πρέπει να καταναλώσετε τουλάχιστον ακόμα δυο μικρά, που θα αποτελούνται από υγιεινές επιλογές.
Τα φρούτα και τα λαχανικά, ένα κρύο σάντουιτς, ή ένα smoothie λαχανικών αποτελούν δροσιστικά και θρεπτικά σνακ για την καλοκαιρινή εγκυμοσύνη.
Αν είστε λάτρης των παγωτών, δοκιμάστε να φτιάξετε σπιτικά παγωτά, με αγνά υλικά και ελεγχόμενη ποσότητα ζάχαρης.

Περισσότερα άρθρα